Rozmowa z Bartoszem Kiełbińskim, założycielem eStoreMedia o tym, co zrobić, gdy ktoś źle o nas pisze w sieci?

Jego firma zdobyła kontrakty na obsługę światowych klientów takich jak Google, Microsoft, Braun,  Procter&Gamble i wiele innych. Bartosz ujawnia tajniki rozmów na wysokim szczeblu i triki prowadzące do zdobycia ważnych kontraktów w dziedzinie „digital brand intelligence”.

Bartosz Kiełbiński

Na mecie maratonu

Większość kontraktów dotyczy obsługi światowych centrali tych firm i tam prowadzone były negocjacje. Firma Bartosza pokonała światowych konkurentów, pokazując umiejętności i rozwiązania najwyższej klasy. Zatrudnia na warszawskim Mokotowie 30 osób i taką samą liczbę pracowników na całym świecie, udowadniając, że Polak potrafi, ale nie powinien „wiedzieć lepiej”, jak wynika z naszej rozmowy, którą odbyliśmy dzięki gościnności Idea Hub.

„Praca na czas jest zabójstwem”

Rozmawialiśmy o braku kompleksów i o tym czy warto chwalić się, że jest się firmą z Polski. Bardzo szczera rozmowa odkryje tajniki zdobywania kontraktów i docierania do osób decyzyjnych z najwyższego szczebla, pracujących dla gigantów świata technologii internetowych. Firma Bartosza rozwija największe światowe marki  i pomaga zarządzać treścią, jaką komunikują w sieci. Doradza, co zrobić, gdy ktoś źle o nas pisze lub naszym produkcie. Portfolio jego klientów robi wrażenie.

„Myślę, że Polak potrafi.., nie boi się zaryzykować. Często nie ma też dużo do stracenia”

Bartosz jest niezwykle otwartą i interesującą osobą. Uprawia triathlon, ustawia sobie przypomnienia o jedzeniu… Ostatnio miał przygodę z Uberem i Policją w rolach głównych. (historię usłyszycie tylko w tym wywiadzie)

Stworzył firmę światowej skali. Jest absolwentem dwóch kierunków na SGH. Już w trakcie studiów pracował dla Mc Cann Erickson, praktyki zdobywał w Procter&Gamble w Szwajcarii, gdzie jak mówi pracował „na proszkach”.

Bartosz Kiełbiński

Dolina Omo, Etiopia, plemię Mursi

Przez pół roku podróżował po Azji i Afryce , o czym opowiada w wywiadzie.

Z wywiadu dowiecie się m.in:

  1. Jak negocjować kontrakty z gigantami, takimi jak Google i Microsoft?
  2. Jak zdobyć kontrakty z dużymi firmami?
  3. Jak zdobyć kontakty do ważnych osób, na wysokim szczeblu światowych firm?
  4. Co zrobić, gdy ktoś źle o nas pisze w sieci?
  5. Czy warto się chwalić, że jest się firmą z Polski?
  6. Czy marka „Polska” jest w cenie?
  7. Jakie stosować triki w negocjacjach dużych kontraktów?
  8. Co warto poprawić w „polskim” podejściu do prowadzenia biznesu?
  9. Czy praca w korporacji pomaga w założeniu własnego biznesu?
  10. Czy prowadząc biznes warto korzystać z usług prawników?
  11. Dlaczego Polacy powinni znać swój „pitch”?
  12. Dlaczego warto mieć IPada? czyli historia z Policją i pościgiem w centrum Warszawy.
  13. Co oznacza określenie AIDA w marketingu cyfrowym?

Linki:

http://estoremedia.com/

 

Postaw pierwszy krok do zmiany, zaczynając od wysłuchania historii ludzi, którzy zainspirują Cię do stworzenia wymarzonego życia!

Jeśli potrzebujesz indywidualnej pomocy, zacznij tę zmianę wraz ze mną.

Kliknij banner poniżej i zapisz się na DARMOWĄ konsultację 

Pomogę Ci !

Zapraszam do słuchania Podcastu LEPIEJ TERAZ na iTunes i android-owych appkach do podcastów.np. PlayerFM

Jeśli Ci się podobało, wstaw proszę pozytywną recenzję na iTunes,  subskrybuj mój newsletter lub polub fan page na Facebooku:

www.facebook.com/lepiejteraz

W celu zapewnienia lepszej jakości podcastów i ciągłości dodawania coraz bardziej rozwijających się audycji, będę wkrótce zmuszony do wykupienia płatnego hostingu.

Dalej zamierzam dzielić się z Wami moimi treściami ZA DARMO. Statystyki pokazują, że jest Was coraz więcej i cieszy mnie, że pragniecie dokonać zmiany w swoim życiu na lepsze i chcecie to zrobić z Lepiej Teraz 🙂 W związku z tym proszę Was o wsparcie podcastu Lepiej Teraz na profilu Patronite, żebym mógł wykupić stały hosting i wrzucać audycje bez ograniczeń. 5 zł w zupełności wystarczy.

Bardzo Wam dziękuję

Radek Budnicki