Dlaczego Twoja marka osobista nie jest o Tobie? Koniecznie musiałem usłyszeć wyjaśnienie tego z pozoru zaskakującego stwierdzenia, które usłyszałem z ust mojego dzisiejszego gościa, Piotra Grządziela.

 

Wywiad przeprowadziłem w Idea Hub na Zajęczej, w Warszawie. W tym miejscu poznaliśmy się blisko pół roku temu, w trakcie warsztatu, który Piotr poprowadził dla klientów Idea Banku. W końcu jakiś miesiąc temu wpadliśmy na siebie w tzw.  „Centrum Zarządzania Światem”, jak nazywam Green Caffe Nero na warszawskich Kabatach i… nie było już odwrotu.

 

„Dobre marki są dobre w tym, że opowiadają dobre historie, a ludzie którzy mają dobre marki osobiste, tez potrafią te historie opowiedzieć”

Piotr jest autorem znanej w Polsce metody Top Personal Branding™. Pracował nad personal brandingiem i marketingiem dla czołowych marek w Polsce. Od lat prowadzi firmę konsultingową, zajmującą się zintegrowaną komunikacją marketingową. Robił projekty dla najbardziej znanych marek na świecie, takich jak: Coca-Cola, Heineken, Orange, Aviva, Mars
Jest certyfikowanym trenerem persolog®, Wyjątkowy Nauczyciel, prelegentem licznych konferencji w Polsce i za granicą
Ma za sobą ponad 2 tysiące godzin szkoleń, treningów i wykładów.

 

„Jedna podstawowa zasada marki osobistej jest taka, że nie wymyślamy rzeczy. Mówimy prawdę taką, jaka ona jest. Jedyna zmiana która następuje, to jest umiejętność opowiadania historii”

Z wywiadu dowiecie się m.in:

  1. Jaka jest różnica między tradycyjnym marketingiem, a marką osobistą?
  2. Jaką rolę pełni storytelling w kreowaniu marki osobistej?
  3. Dlaczego warto pokazywać swoje porażki?
  4. Jak używać archetypowej historii „wędrówki bohatera”?
  5. Dlaczego Twoja marka osobista nie jest o Tobie?
  6. Jak opowiadać o sobie, żeby się nie chwalić?
  7. Jak najlepsze firmy komunikują swoją markę? ( konkretne przykłady)
  8. Czego możemy się nauczyć od Steve Jobsa w temacie komunikacji marki?
  9. Jaka jest różnica między marketingiem, a manipulacją?
  10. Jakie znaczenie ma komunikowanie misji życiowej?
  11. Jaka sieć sklepów ma największą sprzedaż na metr kwadratowy, na świecie?
  12. Czego Apple nauczył się od sieci hotelowej Ritz Carlton?
  13. Czym zajmuje się organizacja Story Seekers?
  14. Jak stworzyć markę podcastu?
  15. O metodzie WHY Simona Sineka?
  16. Dlaczego największe marki zawsze zaczynają od DLACZEGO?
  17. Z jakich elementów składa się marka osobista?
  18. Co oznaczają 4 P?
  19. Czy warto kreować markę osobistą pod pseudonimem?
  20. Jak monitorować postrzeganie naszej marki osobistej?
  21. Po czym poznajemy, że nasza marka osobista działa?
  22. Jak poradzić sobie z hejtem marki osobistej?
  23. Dla kogo jest marka osobista?
  24. Czy można budować swoją markę osobistą, dopiero zaczynając?

Czy przy budowaniu marki eksperta, warto stosować life hacki ?

Jak jest definicja eksperta?

Dlaczego misja życiowa się nie zmienia?

Jak jest różnica między rzeczami ważnymi, a pilnymi?

O zaletach uczestniczenia w grupie networkingowej BNI.

 

 

Ważne linki:

www.PiotrGrzadziel.com

Adam Grant „Give and Take”

Simon Sinek „Start with Why” wystąpienie na TED

Postaw pierwszy krok do zmiany, zaczynając od wysłuchania historii ludzi, którzy zainspirują Cię do stworzenia wymarzonego życia!

Jeśli potrzebujesz indywidualnej pomocy, zacznij tę zmianę wraz ze mną.

Kliknij banner poniżej i zapisz się na DARMOWĄ konsultację 

Pomogę Ci !

Zapraszam Cię do słuchania Podcastu LEPIEJ TERAZ na iTunes i android-owych appkach do podcastów. np. PlayerFM

Jeśli Ci się podobało, wstaw proszę pozytywną recenzję na iTunes,

 

Dalej zamierzam dzielić się z Wami moimi treściami ZA DARMO.

W związku z tym oferuję prezenty za wsparcie podcastu Lepiej Teraz na profilu Patronite.

W zamian oferuję coaching, konsultacje i mentoring na dowolny temat związany z odkrywaniem misji i jej realizacją !

Bardzo Ci dziękuję

Radek Budnicki