Piotr Bucki lubi wiedzę i lubi ją podkradać z wszystkich możliwych źródeł, a potem przekazywać dalej i/lub wykorzystywać w licznych projektach, które prowadzi. W tym wywiadzie poznacie nie tylko błędy w myśleniu, które mogą nas drogo kosztować.

 

„Weź swoje porażki, błędy i słabości, ale też zasoby i kompetencje.
Zrób z tego, to co jest Twoje i jest silne”

Piotr Bucki

 

Mój gość specjalizuje się we wszelkich inkarnacjach dziedziny zwanej komunikacją. Werbalną, pozawerbalną, wizualną, w mediach społecznościowych, w zespołach, grupach, w społeczeństwach… A jego ulubione pytanie to: „Dlaczego?”.

Zawsze bazuje na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce.

„Pracując z ludźmi nie można być do końca narcystycznie zakochanym w sobie,

bo trzeba pokochać tych ludzi”

-Piotr Bucki

„Zapominamy że język jest narzędziem. To narzędzie można wykorzystywać dobrze,

albo fatalnie”

– Piotr Bucki

Jest współautorem i redaktorem merytorycznym StartupManual (Wolves Summit 2015), autorem i opiekunem serii Bucki Academy wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016). Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie www.bucki.pro. Pisze dla Maleman-a, Dolce Vita, Madame, Marketing w Praktyce i wielu innych. Przetłumaczył 12 książek z zakresu psychologii i poradnictwa.

„Storytelling to miecz obosieczny, bo nasz mózg wierzy bardziej w historię, niż w same suche fakty niż.

Historia jest dla naszego mózgu jak tort czekoladowy”

Piotr Bucki

Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce – m.in. LPNT, Inkubator Starter, GPNT i PPNT, a także z największym rządowym programem na świecie Startup Chile i Inkubatorami w Słowenii i Austrii. Występował m.in. na Wolves Summit, Davos Communication Forum, PODIM Słowenia, Internet Beta, Social Media Convent, Inspiration Day w Szczecinie, PMI Congress w Antwerpii i wielu wielu innych konferencjach w kraju i na świecie.

„Lepiej umrzeć jak Sokrates i Hypatia,

niż skończyć jak Goebbels”

-Piotr Bucki

Zanim poznałem go osobiście,  2 tygodnie wcześniej nieświadom jego istnienia, kupiłem Zestaw kart pt.: „Wystąpienia Publiczne”. Miały mnie przygotować się do mojego pierwszego w życiu wystąpienia przed Akademią Kobiet Sukcesu. Okazało się, że Piotr był ich autorem. Zorientowałem się w tym fakcie w trakcie szkolenia, na 18 piętrze Cosmopolitana w Warszawie, gdy Piotr odpalił prezentację z Personal Brandingu na swoim Surface Pro. Przemówił wtedy do mnie i grona innych internetowych twórców, zaproszonych na to szkolenie przez Microsoft i InnPoland.

 

„Jak ktoś chce dawać rady dotyczące biegania,

też powinien znać fizjologię ludzkiego organizmu”

Piotr Bucki

 

„Dobry Pitch jest krótki. Jak mamy za dużo czasu, to za dużo gadamy, a lepiej jest mówić mniej i lepiej.

A nie więcej i nie zalewać ludzi tą magma słowną.

I tak jest za dużo słów w przestrzeni. Ja też za dużo gadam”

-Piotr Bucki

Z wywiadu dowiesz się m.in:

  1. Dlaczego byłem „dobodźcowany” przed wywiadem i jak ten proces wygląda u Piotra?
  2. Na czym polega równowaga Piotra w samorozwoju?
  3. Jakie techniki manipulacji stosujemy nieświadomie?
  4. Jak „być sobą”?
  5. Co powinno nas napędzać w działaniu?
  6. Czym jest coachingu, a czym pseudo-coaching?
  7. O „masturbowaniu się” rzeczywistością i klientem
  8. Rozmawiam z Piotrem o „czystym” coachingu, w którym sam pracuję na zasobach klienta.
  9. O jego narcystycznym anankastycznym i lekko schizoidalnym typie osobowości.
  10. Czy ruchy anty-szczepionkowe mają rację?
  11. Jak oswoić to kim się jest?
  12. Jak wykorzystać testy osobowości?
  13. Czy osoby introwertyczne nadają się do wystąpień publicznych?
  14. Dlaczego ekstrawertycy nie muszą być najlepsi w sprzedaży?
  15. Czym jest narcyzm bez kompetencji?
  16. Czy wystarczy być pewnym siebie, by nas słuchały tłumy?
  17. Co to jest „płynna ponowoczesność”?
  18. O współczesnym braku meta-narracji.
  19. Co odpowiedzieć na pytanie: „Cym się zajmujesz?”
  20. Po co nam pitch?
  21. Jak długi powinien być pitch?
  22. Jak stworzyć swój message map?
  23. Ile trwa elevator pitch?
  24. Z czego składa się pitch?
  25. Jak komunikować to co robimy?
  26. Storytelling jako element pitchu.
  27. Za co Piotr lubi Hermesa?
  28. Kiedy zorientowałem się, że wcześniej nieświadomie korzystałem z wiedzy Piotra?
  29. Jak w trakcie wystąpienia publicznego, użyłem techniki „oswojenia widowni”?
  30. Piotr zdradza techniki oswajające nas z wystąpieniami publicznymi.
  31. Jak stosować „ciekawską uważność”?
  32. Jak być uważnym w trakcie ćwiczeń fizycznych?
  33. Od czego Piotr jest uzależniony?
  34. Jak pozbyć się nałogów? (konkretne narzędzie)
  35. Jakie kompetencje będą przydatne w przyszłości?
  36. Dlaczego sama motywacja często nie wystarcza?
  37. Dlaczego Piotr nie jest fanem Mateusza Grzesiaka?
  38. Dlaczego nie powinno się słuchać rad Beaty Pawlikowskiej na depresję?
  39. O wysypie blogerów pseudo-psychologów.
  40. Jakie niebezpieczeństwo niesie ze sobą storytelling?
  41. Jakie są konsekwencje tego, że ludzi interesują proste rozwiązania?
  42. Dlaczego wierzymy w teorie „z dupy”?
  43. Dlaczego prof Bauman był dla Piotra mistrzem?
  44. Błędy w myśleniu, które mogą nas drogo kosztować.

 

„Jest demokratyzacja mediów. Każdy może wrzucić co chce.

Każdy niestety może też uwierzyć w każda bzdurę”

-Piotr Bucki

Ważne linki:

www.bucki.pro

Postaw pierwszy krok do zmiany, zaczynając od wysłuchania historii ludzi, którzy zainspirują Cię do stworzenia wymarzonego życia!

Jeśli potrzebujesz indywidualnej pomocy, zacznij tę zmianę wraz ze mną.

Kliknij banner poniżej i zapisz się na DARMOWĄ konsultację 

Pomogę Ci !

Zapraszam Cię do słuchania Podcastu LEPIEJ TERAZ na iTunes i android-owych appkach do podcastów np. PlayerFM

Jeśli Ci się podobało, wstaw proszę pozytywną recenzję na iTunes,

Dalej zamierzam dzielić się z Wami moimi treściami ZA DARMO. Statystyki pokazują, że jest Was coraz więcej i cieszy mnie, że pragniecie dokonać zmiany w swoim życiu na lepsze i chcecie to zrobić z Lepiej Teraz 🙂

W związku z tym proszę Was o wsparcie podcastu Lepiej Teraz na profilu Patronite, żebym mógł wykupić zewnętrzny hosting i wrzucać audycje bez ograniczeń.

Bardzo Ci dziękuję

Radek Budnicki